Reggeli zabpehely gyümölccsel, mandulával, chia maggal (tej és gluténmentes)




1 perc az alapanyagok összekeverésére, 2 perc a mikróban, és töredék másodpercek a szóráshoz. Na jó, ha gyümölcsöt is darabolunk, akkor további 1-2 perccel számoljunk. Olyan reggeli, amit egy gyerek is meg tud magának csinálni.



Hozzávalók személyenként:

  • 4-5 evőkanál apró szemű zabpehely
  • annyi víz, amennyitől minden zabpehely szem nedves lesz
  • 1-2 evőkanál méz
  • 4-5 evőkanál növényi tej
  • 1 evőkanál chia mag
  • mandula
  • gyümölcs

A zabpelyhet nedvesítsük meg. Épp csak annyi vizet kell hozzáadni, amitől minden szem nedves lesz, de nem kell úszniuk a vízben. Fedjük le, és 3-4 percre tegyük mikróba.

Amikor elkészült adjuk hozzá a mézet, és a növényi tejet. Annyi tejre van szükség, amitől kellemesen krémes állagú lesz a zabkása. 

Szórjuk meg chia maggal, mandulával és adjunk hozzá ízlés szerinti mennyiségű gyümölcsöt.

Megjegyzések