Grillezett csirkemell petrezselymes újburgonyával, párolt spárgával és vegán sajtszósszal (tej és gluténmentes, tojásmentes)


Igazi tavaszi fogás. Az újburgonya és a spárga is szezonális zöldség, együnk belőlük sokat így tavasszal.

A spárga, a sajtszósz és a burgonya elkészítési módja is fent van már a blogon. A csirkemell faszén felett készült múlt vasárnap, hiszen ha már a hamburgerek miatt elővettem a grillt, ki kellett használni. A fűszerezésével sem bajlódtam sokat, kész fűszerkeveréket használtam. Ezeket nagyon szeretem, nem kell azon gondolkoznom, hogy mit milyen arányban keverjek össze, és változatos ízeket tudok elérni velük. Az nem nagyon szokott izgatni - vagy legalábbis csak mértékkel - hogy milyen fantázianevet adnak egy keveréknek. Most például steak-hez való keveréket használtam a csirkemellhez, is nagyon finom lett. Arra azonban mindig figyelek, hogy olyan keveréket vegyek, amiben nincs tartósítószer, csomósodás gátló vagy ízfokozó. Csak és kizárólag fűszerek. Több cég is gyárt ilyeneket, sok helyen hozzájuthatunk, de tipikusan nem a nagy áruházak polcain lelhetők fel. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések